Times Like These
S12, E2: Tension escalates between Frank and Mayor Chase (Dylan Walsh) after Frank makes a public arrest that goes viral. Also, Danny and Baez investigate a gang attack that takes an unexpected turn; Jamie worries when Eddie lies to him about where she's going in the evenings; and Anthony secretly recruits the Reagans for help with a surprise for Erin.