Tindering for Love in All the Wrong Places
Сезон 1, серия 3: Swipe Left - Nicole goes on a tinder speed dating adventure. Two guys in one night = bad idea. Yamaneika is sexually thirsty and asks Calise to be her wing woman which causes issues with Reid. Ester and Stephanie finally meet up… tensions are high.