Tinfinity
S2, E18: Jess catches the eye of a professional football player (guest star Steve Howey, “Shameless”), with whom Winston landed an exclusive interview for his radio station. Meanwhile, Nick and Schmidt argue over the planning of their “TinFinity” party celebrating their tenth anniversary of living together, and Cece gets a surprise offer.