Tissues for Your Issues
Сезон 2, серия 6: Lindsay drinks her shorter girlfriends under the table at a bar. Bryan's job offer means Haleigh would have to give up her career. High school senior Nancy prepares to leave the nest. Lexie struggles to find a dress that fits.