Titan's Hero
S2, E6: Dr. Hodges calls upon an unexpected hero to help save a sick puppy named Titan. Dr. Ferguson treats a rescued blind fawn, and then puts his ingenuity to the test when he and Dr. Hodges aid an injured rhea, an animal they’ve never encountered. Plus, a Nigerian dwarf goats’ mystery is investigated, funny ferret Niffler comes to the clinic for a not so funny issue with his foot, and Bailey, the bunny, reveals a shocking surprise!