To Protect and Serve
S4, E3: Danny becomes the lead hostage negotiator when a prime informant in a large drug case holds Erin at gunpoint inside the courtroom. Also, when Jamie disobeys his lieutenant's orders and gets suspended, Frank must decide a proper punishment.