To Sardines and Back
S3, E3: Relationships are tested as the Pfefferman family gather for Maura's birthday. Sarah confronts Buzzy on temple board politics and Maura makes a big announcement, experiencing pushback from both Vicki and Shelly. The night culminates in a game of Sardines, forcing tense situations into tight spaces.