To See, to Tell
S1, E9: When Albert discovers the truth about Sadie and Billy's relationship, he steps in as first chair on the murder trial, fearing Sadie's judgement is compromised. Also, Cam and Nick defend a client accused of conspiracy to commit kidnapping, Isaiah takes a break from the firm after the outcome of Carolyn's parole hearing, and Tiffany tries to get over her ex-fiancé.