Tobey or Consequences / High Fat Robbery
S1, E1: Tobey or Consequences - While Tobey has a babysitter, WG and Tobey get into a battle of words on a real-live match of the game show "Crash or Pie." / High Fat Robbery - The Butcher is hosting free barbecues as diversions to help him carry out his crimes; WordGirl takes him down, after discovering his meaty powers are neutralized by tofu!