Tomatoes - A Meal in Themselves
시즌 1, 에피소드 2: Unfortunately, most of the imported supermarket tomatoes we buy taste of absolutely nothing at all. It is not until you grow your own that you realise this! The homegrown tomato is a delectable treat, and while a little TLC is required to grow them, it's worth the effort.