Tome-wan
S2, E12: Will shares his visions with Hannibal in a therapy session. Meanwhile, veiled threats come into play in Mason's session with Hannibal; Jack produces an unexpected witness from the past to help in the Hannibal case; and Hannibal's life is threatened, which forces Will to make a decision.