Torn
S2, E11: When Kahlan’s homeland of Aydindril is taken over by the ruthless Prince Fyren, she and Zedd realize they must go to the legendary city to reclaim it from the tyrant, leaving Richard and Cara to continue the search for the Stone of Tears. However, when a magical accident occurs that seems to have stripped Kahlan of her powers, Richard soon realizes the situation is more complex--and dangerous--than it first appears.