Tortas, Tomatoes and Tequila
S50, E7: Guy Fieri's diving into killer culinary and cocktails. In San Antonio, TX, a Mexican spot is going over-the-top with scratch-made torta ahogada, and a funky spot in Brunswick, GA, is serving up fried chicken and creative cocktails in a hidden speakeasy.