Touch and Go
S1, E11: James and Zoe work to help a teenage girl (Jessica Garza) with a rare skin blistering disorder, employing radical treatments to heal her skin in time for her to attend her school prom. Also, as Louis Keating's GSS condition gets worse, James is tempted to use his experimental cure to save him. And Malik is jealous over the special connection between James and Zoe, while Zoe awkwardly meets James’ new crush, Nina (Alexis Krause).