Tough Country
Сезон 1, серия 3: Alaska Natives persevere through the harsh elements to carry forth their ancient culture. Steven Strassburg and Louise Moses teach their kids how to harvest the lands of the arctic. The Apassingoks build a garage to protect their vehicles from the Bering Sea winds. Jody Potts-Joseph harvests trees to build a woodshed. And Joel Jacko traverses land and sea to access his father’s trapping cabin.