Tower of Power
Сезон 1, серия 16: Cyborg shorts out when he gets wet, so the others disassemble him and dry him out. When they can’t figure out how to put him back together, they upload Cyborg into the Tower’s main computer. He becomes drunk with power and turns the Titans’ household appliances against them.