Trace Decay
S1, E8: Ford orders a reluctant Bernard to conduct business as usual. Maeve looks to change the script for her storyline. Dolores finds it increasingly difficult to separate dreams from reality. Teddy is jarred by dark memories, while the Man in Black recalls some of the travails that brought him to this critical juncture.