Starring Tracey Gold, Natalya Neidhart, Michael Sam
S1, E5: A tragically murdered child reaches out from the grave via Tyler to reconnect with Tracey Gold. WWE Diva Natalya Neidhart's tough exterior is shattered when Tyler makes a heartbreaking connection to lost loved ones within her family. Michael Sam receives unexpected insight from Tyler about his long lost brother. Christopher Knight has an emotionally charged awakening when Tyler connects him to two deceased fathers.