Tragic Spring
시즌 1, 에피소드 5: The rivers around Tanana are dangerously melting. Most hunters have made the deadly journey back home but Charlie's brother-in-law, George, is missing. Search & rescue efforts are unsuccessful. A town of 200 people has to face a shocking reality.