Transplant
S1, E4: Blanche's sister, Virginia, comes to Miami for a visit and Blanche is convinced she's after something. Later, while out to dinner, she learns just what Virginia is after, Blanche's kidney. Meanwhile, Rose and Dorothy babysit for an infant.