Traumatized and Dramatized
시즌 1, 에피소드 1: Dr. Phil visits a family in Utah where one teenaged daughter hasn't spoken to her father in several years, despite living under the same roof. Her desperate mother reaches out to Dr. Phil to bring their family back together.