Treasure Hunt
S4, E2: Jamie is slipped some G.H.B. and thinks she may have been date-raped. Two shockjock radio talk hosts take an interest in Bobby Cruz' 15 year-old sister, Theresa. After Cory finds out she's been promoted to sergeant over her best friend, Chris, she also discovers she's pregnant.