Inspector Gadget Tree Guesses
S1, E60: Dr. Claw has invented a spray that rots wood instantly. If he is not paid one million dollars he will destroy every forest in the world. Inspector Gadget and Penny locate and destroy Dr. Claw's invention. Safety Tip: Plant a tree and take care of woodlands and don't start fires.