Inspector Gadget
Inspector Gadget is the world's first bionic policeman. Our bumbling detective is equipped with an array of gadgets to help him in his never-ending battles against crime. Fully aware of his potential for inadvertent destruction, criminals, thieves and bandits fear for their lives whenever Inspector Gadget appears on the scene.
Monster Lake
Inspector Gadget saves Professor Frafkin, the world's leading scientist, from being kidnapped by Dr. Claw. Safety Tip: Water safety tips.
The M.A.D. agents trying to destroy the circus are no match for Inspector Gadget, Penny and Chief Quimby. Safety Tip: Follow traffic rules carefully to avoid injury.
Inspector Gadget prevents Dr. Claw from kidnapping the father of modern bionics, Professor Von Slicksfein. Safety Tip: Airplane safety for passengers.
Inspector Gadget foils Dr. Claw's plans to destroy him while on a vacation at a health spa. Safety Tip: Keep fit and exercise daily.