Treehouse of Horror VIII
S9, E4: In “The Homega Man,” Homer must confront a post-apocalyptic Springfield. Bart becomes half-boy, half-fly in “Fly vs. Fly.” And we learn a shocking secret about Marge and her sisters in “Easy-Bake Coven.”