Treehouse of Horror XXII
S23, E3: In this annual terror-themed trilogy, a paralyzed Homer can only communicate by passing gas--but discovers it makes him a better man, a vengeful Flanders becomes a killer from the Lord--only to discover that the "voice from above" is actually coming from somewhere else, and Bart takes the form of a powerful alien being on an exotic but deadly garden planet.