Treehouse of Horror XXV
Сезон 26, серия 4: In the annual Halloween trilogy, Bart goes to school in Hell, and loves it, Moe is a sad old hoodlum in "A Clockwork Yellow," and the house is haunted by the Tracey Ullman Show Simpsons of days long past.