Trial by Fire
S1, E5: The 4400 are attacked by a series of bombings after Barbara Yates makes their names and addresses known to the public. Tom, Diana and Dennis try to put an end to the bombings, while at the same time Tom is coping with Kyle's erratic behaviour.