Joel Gretsch and Jacqueline McKenzie star in a sci-fi series (produced by Francis Ford Coppola) that posits what would happen if 4,400 people abducted by aliens over the past half-century were suddenly returned to Earth. These are their stories. Some are ordinary citizens who have now been imbued with extraordinary powers, while others are just trying to find their way as best they can in what is, for them, an entirely new world.