Trial By Fire
Сезон 1, серия 1: Johnny is put on trial by the Kree and Ronan the Accuser acts as the judge. Reed, Sue and Ben help him, but Johnny gets a stay of execution by saving a Kree child in the trial's audience after a fight breaks out. The Supreme Intelligence notes the FF may be useful against the Skrull.