Triple-D Tournament 2: Part 1
T12, E1: Sixteen of the best DDD chefs compete in Flavortown for another epic Diners, Drive-Ins and Dives Tournament. They try to conquer surf and turf with high- and low-priced items and whip up regional versions of burgers and fries.