Triple Play
S5, E15: Blanche tries to lure men by placing a fake ad in the paper trying to sell a Mercedes. Meanwhile, Rose has to deal with meeting Miles' daughter who makes it clear she wants their relationship to be no more and Dorothy discovers Sophia is hoarding Social Security money, thanks to a computer error.