S1, E1: AD 79 - When Roman citizens riot in desperate need for food, Domitian, the emperor’s youngest son, comes up with a plan. Tenax, the lord of the betting underworld, schemes to secure a huge prize that would change his future. The Corsi brothers arrive in Rome to sell their horses. In Africa, Kwame and his sisters, are forcibly taken by Romans and their mother Cala sets out to get them back.