Trojan Horsepower
S1, E1: Frank must fend off hired thugs from a fuel company while he races to deliver a new engine prototype to the Paris Auto Show in time to showcase it for the world media. Unfortunately for him and his passenger Trina, the prototype emits a tracking signal, and even more unfortunate, they can’t turn it off, so are unable to hide from the ruthless Le Loup who is determined to kill Frank before the prototype can be delivered. Episode contain additional content, including profanity and nudity, not included in original TNT broadcast.