Trouble in Paradise
S1, E3: Drekia travels to Miami to work for Bu, but working with artists is not what she hoped. Devin is shocked when he learns he has to pass a real estate exam in one week! Amber struggles to meet Nick’s demands when he arrives in Atlanta.