Trouble Inside
시즌 1, 에피소드 6: An employee becomes violent and nearly tears the family apart. Then, Ashley goes through the roof when an aggressive customer tries to sell 50 pairs of some-not-so-clean panties. And its 'show and tell' when a wacky puppet-maker turns out replicas of the staff.