Truffles & Treachery
T1, E3: When Sasha Pavlenko, the son of a Russian politician, is arrested in Rome for the murder of a fellow student, Sylvia’s ex-husband and ex-colleague, Adam, asks her to investigate. Interrupting her search for a kidnapped truffle pig, Sylvia agrees to look into the matter. After Sasha is bailed into her custody, Sylvia discovers that the killing is linked to a blackmail plot and a secret love affair.