Trust Your Gut
S3, E3: When Goodwin (S. Epatha Merkerson) receives financial complaints from the hospital board, she is forced to implement new guidelines that cause headaches for the doctors. Dr. Rhodes (Colin Donnell) and Ava (Norma Kuhling) continue to compete in the operating room, while Dr. Charles (Oliver Platt) and Dr. Reese (Rachel DiPillo) are surprised when they treat a man who has a peculiar theory about his sickness. Dr. Manning (Torrey DeVitto) and Dr. Choi (Brain Tee) can't figure out what is wrong with a young girl, leading them to look to a questionable source for answers.