Trust
S9, E6: Eddie and her new partner, Maya (Yasha Thompson), clash with Jamie on the job when they fail to intervene in a public dispute at a convenience store. Also, Danny and Baez investigate the death of a college freshman at a fraternity party, and Frank battles a lawsuit when a sergeant accuses the department of reverse racism and ageism.