시즌 11, 에피소드 3: On a busy Fourth of July weekend, Carter oversees an understaffed hospital that is flooded with patients. An HIV-positive biker remains brain dead as the result of a robbery, and his girlfriend wants to donate one of his organs to his friend, who is also infected with HIV. After several surgeons refuse, Carter persuades Corday to perform the organ transplant. Meanwhile, Ray is upset with Abby because she bypassed his orders and requested a drug test on his patient, a bicycle messenger. Abby later asks Carter to dinner in hopes of talking to him about his past problems. Pratt performs below his normal capabilities when he returns to work too early after having a craniotomy--a type of brain surgery in which the doctor removes part of the bone from the skull to get to the brain.