Try, Try
S2, E109: When the quick-witted Claudia (Kylie Bunbury) has a chance run-in with Mark (Topher Grace) at a museum, he dazzles her with his seemingly miraculous abilities. But after the true source of his charisma is revealed, the encounter takes a dark turn.