Tuesday
S4, E2: After finally getting the full story about how the beach house fire started, Tommy (Denis Leary) is embarrassed to come clean to the investigators. Teddy (Lenny Clark) is released from prison and makes an unfortunate discovery about his wife. Mike (Michael Lombardi) considers an unthinkable request from his mother. Tommy and Janet (Andrea Roth) learn just how out of touch they are with their daughter Colleen (Natalie Distler).