Tumor Tragedy
S8, E20: A woman from Mexico with a massive tumor on the side of her face challenges Dr. Nassif to tackle the case of his career. Dr. Dubrow helps a young man with a snake-like keloid scar on his chest. The doctors agree to a friendly game of pickleball with some not-so-friendly consequences.