Turf War
Сезон 9, серия 6: Jake tracks a dangerous mother lion and her young; Kidd and Harry go on the offensive against a pack of coyotes that is targeting their cattle; Eustace and Raleigh track a rogue black bear that's been raiding a neighbor's home.