Twerk in Progress
S2, E6: High-spirited cheer instructor Sakoiya is searching for the well-endowed man of her dreams with Mayowa, a musician who has never cheered before. Chris is eager to find a big bootie'd girl he can twerk with, but is Hooter's server Denae up to wing it or will she fly away?