Two-Faced
Сезон 9, серия 17: Frank’s longtime friend Lenny (Treat Williams) reveals to him that an upcoming exposé will air some of the NYPD’s dirty laundry. Also, Erin must decide how to charge a doctor whose experimental treatments led to the death of his terminally ill daughter; Danny and Baez investigate the mysterious overdose of a promising artist; and Jamie follows a lead about a corrupt officer in his precinct.