NCIS Two-Faced
S8, E20: Much to Gibbs' displeasure, the NCIS team has to investigate a death of a seaman with a lead from Agent E.J. Barrett, leaving the rest of the team concerned that Gibbs may be leaving NCIS yet again. Meanwhile, Ziva introduces her new boyfriend to the team.