Two of a Kind
S2, E10: As Jake uses a cipher to locate Amelia, Martin tracks a bloody path to Guillermo, who is stalking Dr. Nell Plimpton (guest star Samantha Whittaker), someone we’ve seen before and one of the righteous “36.” Meanwhile, Calvin Norburg meets with Nicole Farington (guest star Fisher), the uber-competent CEO of Aster Corps, who introduces him to the first quantum computer in an attempt to woo him back to the company. When different roads lead to the same location, lives are lost as shocking events unfold.