U-N--Unforgetteble P-A--Pain
S2, E15: Ray is miserable after breaking up with Taylor. When Maya cheers him up with a day out, Ray has a plan of his own. Meanwhile, JJ is nervous about his first friend date with Aaron, so Dylan offers to make sure everything goes smoothly; however, it’s everything but smooth. And Kenneth teaches Jimmy how to be the one in charge at home.