S1, E1: Rebecca Bunch (Rachel Bloom) is a successful, driven, and possibly crazy young woman who impulsively gives up everything - her partnership at a prestigious law firm and her upscale apartment in Manhattan - in a desperate attempt to find love and happiness in that exotic hotbed of romance and adventure: suburban West Covina, Calif. (it's only two hours from the beach! Four in traffic). Donna Lynne Champlin, Santino Fontana, Vincent Rodriguez III and Pete Gardner also star.